Felanmälan

Alla fel i fastigheten anmäls till Upplands Boservice:
Tel 018 - 18 74 01 / E-post: info.uppsala@boservice.hsb.se | Hemsida: www.boservice.se

  • Felanmälan kan göras alla dagar dygnet runt, men endast akuta fel åtgärdas utanför normal arbetstid. Fel som ingår i bostadsrättshavarens ansvar debiteras.

 Felanmälan hissar

Otis - Tel 0200 212 111  
Felanmälan kan även göras utanför kontorstid - men endast i akutfall!

 Utelåst??

Föreningens huvudnycklar förvaras hos Certego.

  • Om Du låst dig ute ska Du kontakta Certego som har tel 018 569000 - hela dygnet. 
  • Dagtid kan även Upplands Boservice komma med huvudnyckel (legitimation erfordras). 
  • Kostnaden debiteras

 Extranycklar

För att beställa extranycklar till lägenheten vänder Du dig till styrelsen.